karolus79

Wybór sprzętu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie odnosnie zestawu kina domowego. Chcialbym kupic aplituner i zestaw glosnikow 5.1, ale moge na to przeznaczyc ok 1800 - 2000pln. Czy za taka kwote mozna kupic cos przyzwoitego? Nie jestem audiofilem i nie chce burzyc scian dzwiekiem, tylko potrzebuje ladnego, czystego brzmienia, głownie do ogladania filmow z dvd i programow cyfry+ hd. Jeszcze jedno pytanie o sposób polaczenia, dekoder cyfry podlaczam kablem hdmi do telewizora, i koaksacyjnym do amplitunera, dvd tak samo? Jestem zupełnym laikiem w tych sprawach i nie znam sie na tym absolutnie. Dziekuje za wszystkie podpowiedzi.

Pozdrawaim

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Łączysz kablami HDMI, z cyfry i DVD do amplitunera i dopiero z niego do TV. Dzwięki DD i DTSHD są dostępne po HDMI. Ale i tak większość amplitunerów w połaczeniu z 5.1 głośnikami skonwertuje dźwięk do DD DTS96/24. Nie wiem czy w takim razie opłaca się zawracać siobie głowę dźwiękiem HD a amplitunery bez tych dekoderów są tańsze.

 

W sklepie znajdziesz "SONY STR-DG520" wraz z odpowiednimi głośnikami w cenie <2kzł. i "Pioneer DV-410 i VSX-418" też z kolumienkami minimalnie powyżej 2Kzł Bez DVD obydwa zmieszczą się w zakładanym przedziale cenowym. HDMI łączysz w tym przypadku albo przez ampli w przypadku Sony, albo do TV a dźwięk koaksialem do ampli w przypadku Pionieerka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość

W takim przedziale cenowym polecam Panu zestaw:

 

Amplituner wielokanałowy (5.1) Yamaha RX-V363:

http://sklep.rms.pl/index.php?p1848,amplituner-wielokanalowy-5-1-yamaha-rx-v363

 

+

Zestaw kolumn kina domowego 5.0 KODA F-51F/C/S v2

http://sklep.rms.pl/index.php?p1691,zestaw-kolumn-kina-domowego-5-0-koda-f-51f-c-s-v2