Roszp

AKG k540 - problem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem nowy na forum. Zarejestrowałem się bo mam dosyć spory problem. Otóż jakieś pół roku temu zakupiłem słuchawki - model jak w tytule. Nie katowałem ich, nie rzucałem nimi itp. i nagle przy ściaganiu ich z głowy zauważyłem że... pękł pałąk. Nie zdziwiłoby mnie to gdybym nimi rzucał, czy traktował je ostro, jednak ja po prostu ściągałem je z głowy gdy to się stało.

I teraz kłopot polega na tym:

Skontaktowałem się ze sprzedawcą w sprawie. Otrzymałem niestety dosyć wymijającą odpowiedź - prosimy wysłać, my to przekażemy autoryzowanemu serwisowi, on zadecyduje co zrobić jednak jeśli uszkodzenie było mechaniczne to obciążymy pana kosztami serwisowymi.

 

Uszkodzenie niby mechaniczne, ale w mojej opini wada fabryczna. Mieliście podobne problemy? Czy firma AKG wymienia słuchawki w takim wypadku?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam,

jestem nowy na forum. Zarejestrowałem się bo mam dosyć spory problem. Otóż jakieś pół roku temu zakupiłem słuchawki - model jak w tytule. Nie katowałem ich, nie rzucałem nimi itp. i nagle przy ściaganiu ich z głowy zauważyłem że... pękł pałąk. Nie zdziwiłoby mnie to gdybym nimi rzucał, czy traktował je ostro, jednak ja po prostu ściągałem je z głowy gdy to się stało.

I teraz kłopot polega na tym:

Skontaktowałem się ze sprzedawcą w sprawie. Otrzymałem niestety dosyć wymijającą odpowiedź - prosimy wysłać, my to przekażemy autoryzowanemu serwisowi, on zadecyduje co zrobić jednak jeśli uszkodzenie było mechaniczne to obciążymy pana kosztami serwisowymi.

 

Uszkodzenie niby mechaniczne, ale w mojej opini wada fabryczna. Mieliście podobne problemy? Czy firma AKG wymienia słuchawki w takim wypadku?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest to ewidentnie uszkodzenie mechaniczne, i nigdzie tego typu reklamacja nie zostanie przyjęta i będziesz musiał zapłacić za nową część wymienną. Zapewniam Cię, iż nie jest to wada fabryczna.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest to ewidentnie uszkodzenie mechaniczne, i nigdzie tego typu reklamacja nie zostanie przyjęta i będziesz musiał zapłacić za nową część wymienną. Zapewniam Cię, iż nie jest to wada fabryczna.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ech... no cóż, szkoda że taka firma jak AKG w produkcie za około 300 zł stosuje plastik który jest tak słabej jakości, że pęka praktycznie sam. Niestety jestem studentem i dla mnie oznacza to że co najmniej miesiąc, jak nie dwa nie będę mógł słuchać muzyki. Naprawdę, jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwy.

 

A mniej-więcej ile mnie taka naprawa wyniesie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ech... no cóż, szkoda że taka firma jak AKG w produkcie za około 300 zł stosuje plastik który jest tak słabej jakości, że pęka praktycznie sam. Niestety jestem studentem i dla mnie oznacza to że co najmniej miesiąc, jak nie dwa nie będę mógł słuchać muzyki. Naprawdę, jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwy.

 

A mniej-więcej ile mnie taka naprawa wyniesie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To jest wada produkcyjna, AKG samo się przecież do tego przyznało, kontaktuj się bezpośrednio z serwisem AKG i dokładnie opisz sytuację. Sporo było o tym na head-fi i nie tylko.

Tak samo jak seria 5X8 Sennheisera pękała przy napisie na pałąku w początkowych seriach (tylko tam to nie "rozpoławiało" słuchawek).

Także powodzenia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To jest wada produkcyjna, AKG samo się przecież do tego przyznało, kontaktuj się bezpośrednio z serwisem AKG i dokładnie opisz sytuację. Sporo było o tym na head-fi i nie tylko.

Tak samo jak seria 5X8 Sennheisera pękała przy napisie na pałąku w początkowych seriach (tylko tam to nie "rozpoławiało" słuchawek).

Także powodzenia.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ogromne dzięki!

W moim wyapdku słuchawki i tak nie są "rozpołowione" - pękła "tylko" jedna część pałąka.  ;)

Nie mogę jednak znaleźć namiaru na serwis AKG w naszym kraju, więc załatwię to przez sprzedawcę.

 

A jednak nadzieja w to, że istnieją jeszcze firmy które dbają o klienta wróciła.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ogromne dzięki!

W moim wyapdku słuchawki i tak nie są "rozpołowione" - pękła "tylko" jedna część pałąka.  ;)

Nie mogę jednak znaleźć namiaru na serwis AKG w naszym kraju, więc załatwię to przez sprzedawcę.

 

A jednak nadzieja w to, że istnieją jeszcze firmy które dbają o klienta wróciła.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się