dziubek

Kino domowe DENON

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam prośbę o poradę w sprawie wyboru kina domowego DENON.

Chciałbym dokonać zakupu ale waham się pomiędzy Denon DHT-1311 XP  AVR 1311, a modelem Denon DHT-1312XP  AVR 1312. Czy jest jakaś różnica pomiędzy tymi modelami? Czy są godne uwagi? A może w tej cenie, coś innego?

Jestem laikiem w tych sprawach, stąd moja prośba. Jaki do tego odtwarzacz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam prośbę o poradę w sprawie wyboru kina domowego DENON.

Chciałbym dokonać zakupu ale waham się pomiędzy Denon DHT-1311 XP  AVR 1311, a modelem Denon DHT-1312XP  AVR 1312. Czy jest jakaś różnica pomiędzy tymi modelami? Czy są godne uwagi? A może w tej cenie, coś innego?

Jestem laikiem w tych sprawach, stąd moja prośba. Jaki do tego odtwarzacz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym, aby służyło jako kino domowe, czasami do słuchania muzyki. Chciałbym oglądać na nim filmy oraz podłączyć kablówkę i móc oglądać dobre filmy z canal+ oraz sport. Dużych kolumn nie mam gdzie ustawić. Wszystkie rady i porady przyjmuje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym, aby służyło jako kino domowe, czasami do słuchania muzyki. Chciałbym oglądać na nim filmy oraz podłączyć kablówkę i móc oglądać dobre filmy z canal+ oraz sport. Dużych kolumn nie mam gdzie ustawić. Wszystkie rady i porady przyjmuje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientowałem, cena za te modele jest około 2000 PLN. I taki budżetem dysponuję, oczywiście plus na odtwarzacz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientowałem, cena za te modele jest około 2000 PLN. I taki budżetem dysponuję, oczywiście plus na odtwarzacz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach