Krzysiek S

Głośniki do zabudowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałbym Was prosić o radę w kwestii głośników do kina domowego.

 

Obecnie jestem na etapie wykończenia mieszkania w bloku i chciałbym rozplanować nagłośnienie.

Ze względu na to, że zestaw kina domowego znajdzie się w salonie i brak miejsca na podłodze, zdecydowałem się głośniki do zabudowy (ewentualnie typu talllboy).

Jestem prawie zdecydowany na budżetowy zestaw składający się z amplitunera ONKYO TX-NR525 oraz 2 głośników TAGA TCW 400 i subwoofera TCP-200. Tymczasowo będzie to więc zestaw 2.1 głównie do słuchanie muzyki a po zakupie projektora dokupię pozostałe 3 głośniki.

 

Jako, że nie mam doświadczenia z nagłośnieniem, proszę Was o ocenę na podstawie parametrów czy takie głośniki spełnią oczekiwania, zwykłego użytkownika tj. zapewnią solidny, głęboki bas, dobre oddzielenie tonów niskich i wysokich itd.

 

Głośniki TCW 400, występują również w wersji v.2 . Cz ktoś wie czym one się właściwie różnią?

 

Inną opcją pozostają jeszcze głośniki do powieszenia na ścianę typu tallboy ale rozumiem, że każdy z Was mi takie plastikowe głośniki odradzi?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi,

Pozdrawiam,

Krzysiek

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chciałbym Was prosić o radę w kwestii głośników do kina domowego.

 

Obecnie jestem na etapie wykończenia mieszkania w bloku i chciałbym rozplanować nagłośnienie.

Ze względu na to, że zestaw kina domowego znajdzie się w salonie i brak miejsca na podłodze, zdecydowałem się głośniki do zabudowy (ewentualnie typu talllboy).

Jestem prawie zdecydowany na budżetowy zestaw składający się z amplitunera ONKYO TX-NR525 oraz 2 głośników TAGA TCW 400 i subwoofera TCP-200. Tymczasowo będzie to więc zestaw 2.1 głównie do słuchanie muzyki a po zakupie projektora dokupię pozostałe 3 głośniki.