BomBi

konwersja sygnału optycznego TOSLINK na Coaxialny RCA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Na wstępie mojego pytania chciałbym podkreślić iż jestem zielony w sprawach połączeń audio a moja wiedza opiera się głownie na informacjach zdobytych na różnych forach. Przechodząc do mojego pytania mam problem z podłączeniem PS4 z wiekowym kinem domowym jakim jest  Elta 8909 CSB cały problem jest w tym iż wspomniane wcześniej kino nie posiada wejścia optycznego którym bezproblemowo mógłbym podłączyć PS4 i jedynym najsensowniejszym rozwiązaniem wydaje mi się konwersja sygnału optycznego na koaksjalny przy użyciu takiego konwentera jak ten: DELOCK 62789 lub jakiegoś tańszego zamiennika i tu zaczyna się sedno mojego pytania czy przy takiej konwersji dźwięk dostarczany do kina domowego nadal będzie 5.1 ? i jeśli tak to czym ten konwenter DELOCK 62789 rózni się od 3x tańszego "noname-a" znalezionego na jednej z aukcji pomarańczowego portalu   https://allegro.pl/konwerter-audio-optical-in-do-coaxial-out-i7294617956.html  . Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i proszę o wyrozumiałość jeśli popełniłem jakiś błąd :) 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego, że różni producenci często zlecają wytwarzanie swoich urządzeń w tej samej fabryce a obudowa urządzenia stanowi bardzo duży koszt, stąd często używa się tych samych i zmienia nadruk. Nie oznacza to, że pod obudową kryją się te same urządzenia. Konwersja sygnału nie powinna wpływać na ilość kanałów - w dalszym ciągu powinien to być sygnał 5.1. Poza tym, jeśli chcesz mieć pewność uzyskaj informację od sprzedawcy - wtedy masz prawo do reklamacji, jeśli okaże się, że coś jest nie tak.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się