Roszp 0 Napisano 2 Marzec 2012 Witam, jestem nowy na forum. Zarejestrowałem się bo mam dosyć spory problem. Otóż jakieś pół roku temu zakupiłem słuchawki - model jak w tytule. Nie katowałem ich, nie rzucałem nimi itp. i nagle przy ściaganiu ich z głowy zauważyłem że... pękł pałąk. Nie zdziwiłoby mnie to gdybym nimi rzucał, czy traktował je ostro, jednak ja po prostu ściągałem je z głowy gdy to się stało. I teraz kłopot polega na tym: Skontaktowałem się ze sprzedawcą w sprawie. Otrzymałem niestety dosyć wymijającą odpowiedź - prosimy wysłać, my to przekażemy autoryzowanemu serwisowi, on zadecyduje co zrobić jednak jeśli uszkodzenie było mechaniczne to obciążymy pana kosztami serwisowymi. Uszkodzenie niby mechaniczne, ale w mojej opini wada fabryczna. Mieliście podobne problemy? Czy firma AKG wymienia słuchawki w takim wypadku? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Roszp 0 Napisano 2 Marzec 2012 Witam, jestem nowy na forum. Zarejestrowałem się bo mam dosyć spory problem. Otóż jakieś pół roku temu zakupiłem słuchawki - model jak w tytule. Nie katowałem ich, nie rzucałem nimi itp. i nagle przy ściaganiu ich z głowy zauważyłem że... pękł pałąk. Nie zdziwiłoby mnie to gdybym nimi rzucał, czy traktował je ostro, jednak ja po prostu ściągałem je z głowy gdy to się stało. I teraz kłopot polega na tym: Skontaktowałem się ze sprzedawcą w sprawie. Otrzymałem niestety dosyć wymijającą odpowiedź - prosimy wysłać, my to przekażemy autoryzowanemu serwisowi, on zadecyduje co zrobić jednak jeśli uszkodzenie było mechaniczne to obciążymy pana kosztami serwisowymi. Uszkodzenie niby mechaniczne, ale w mojej opini wada fabryczna. Mieliście podobne problemy? Czy firma AKG wymienia słuchawki w takim wypadku? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
tatko chrzestny 1 Napisano 3 Marzec 2012 Jest to ewidentnie uszkodzenie mechaniczne, i nigdzie tego typu reklamacja nie zostanie przyjęta i będziesz musiał zapłacić za nową część wymienną. Zapewniam Cię, iż nie jest to wada fabryczna. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
tatko chrzestny 1 Napisano 3 Marzec 2012 Jest to ewidentnie uszkodzenie mechaniczne, i nigdzie tego typu reklamacja nie zostanie przyjęta i będziesz musiał zapłacić za nową część wymienną. Zapewniam Cię, iż nie jest to wada fabryczna. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Roszp 0 Napisano 3 Marzec 2012 Ech... no cóż, szkoda że taka firma jak AKG w produkcie za około 300 zł stosuje plastik który jest tak słabej jakości, że pęka praktycznie sam. Niestety jestem studentem i dla mnie oznacza to że co najmniej miesiąc, jak nie dwa nie będę mógł słuchać muzyki. Naprawdę, jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwy. A mniej-więcej ile mnie taka naprawa wyniesie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Roszp 0 Napisano 3 Marzec 2012 Ech... no cóż, szkoda że taka firma jak AKG w produkcie za około 300 zł stosuje plastik który jest tak słabej jakości, że pęka praktycznie sam. Niestety jestem studentem i dla mnie oznacza to że co najmniej miesiąc, jak nie dwa nie będę mógł słuchać muzyki. Naprawdę, jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwy. A mniej-więcej ile mnie taka naprawa wyniesie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Mattej 0 Napisano 4 Marzec 2012 To jest wada produkcyjna, AKG samo się przecież do tego przyznało, kontaktuj się bezpośrednio z serwisem AKG i dokładnie opisz sytuację. Sporo było o tym na head-fi i nie tylko. Tak samo jak seria 5X8 Sennheisera pękała przy napisie na pałąku w początkowych seriach (tylko tam to nie "rozpoławiało" słuchawek). Także powodzenia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Mattej 0 Napisano 4 Marzec 2012 To jest wada produkcyjna, AKG samo się przecież do tego przyznało, kontaktuj się bezpośrednio z serwisem AKG i dokładnie opisz sytuację. Sporo było o tym na head-fi i nie tylko. Tak samo jak seria 5X8 Sennheisera pękała przy napisie na pałąku w początkowych seriach (tylko tam to nie "rozpoławiało" słuchawek). Także powodzenia. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Roszp 0 Napisano 4 Marzec 2012 Ogromne dzięki! W moim wyapdku słuchawki i tak nie są "rozpołowione" - pękła "tylko" jedna część pałąka. Nie mogę jednak znaleźć namiaru na serwis AKG w naszym kraju, więc załatwię to przez sprzedawcę. A jednak nadzieja w to, że istnieją jeszcze firmy które dbają o klienta wróciła. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Roszp 0 Napisano 4 Marzec 2012 Ogromne dzięki! W moim wyapdku słuchawki i tak nie są "rozpołowione" - pękła "tylko" jedna część pałąka. Nie mogę jednak znaleźć namiaru na serwis AKG w naszym kraju, więc załatwię to przez sprzedawcę. A jednak nadzieja w to, że istnieją jeszcze firmy które dbają o klienta wróciła. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach