kondra1005

wzmacniacz pod JBL studio 580

Recommended Posts

witam . stalem sie szczesliwym posiadaczem jbl 580. chwilowo podpiete sa pod kino domowe sony HT-DDWG800. potrzebuje pomocy w wyborze wzmacniacza stereo ktory podepne za pomoca pre-out do kina.

slucham raczej ostrej muzy ( metal ) z upodobaniem do perkusji. kolumny beda chodzic z sub. dynamicznym i cos takiego od wzmacniacza takze bym oczekiwal . zastanawiam sie nad HK 6150 nie wim jednak czy spelni on moje oczekiwania oraz czy moge pod niego podpiac moje kino oraz kolumny 6ohm . cena raczej nie ma znaczenia ( z rozsadkiem :)  )

specyfikacja moich kolumn:

Kolumny głośnikowe o mocy 200W z wysokotonowym głośnikiem tubowym

Głośnik średnioniskotonowy: 2 x 165 mm, PolyPlas z technologią SFG

Głośnik wysokotonowy: 25 mm głośnik kompresyjny z magnesem neodymowym z technologią Teonex umieszczony w tubie pokrytej szkłem

Pasmo przenoszenia: 40 Hz - 40 kHz

Skuteczność (2.83V/1m): 90 dB

Impedancja nominalna: 6 Ohm

Rekomendowany wzmacniacz: 200W

Obudowa: 19mm płyta MDF z bass-refleksem

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

znalazlem rowniez cos takiego :

Teac A-R650 lub Yamaha A-S500

 

prosze odniescie sie jakos do moich pomyslow bo kombinuje juz od 2 tygodni i zamiast coraz klarowniej tworzy sie chaos informacji

???

Share this post


Link to post
Share on other sites

z wyjścia pre-out podłączysz każdy wzmacniacz stereo, który posiada wejście liniowe 2xRCA - trudno znaleźć wzmak bez tego wejścia.

 

proponowałbym do tych kolumn NAD C356 - potęga mocy, wymiatający bas, olbrzymie wręcz brzmienie, od razu postawi do pionu te bydlaki od JBLa

http://sklep.rms.pl/index.php?p7168,nad-c-356-bee-c356-wzmacniacz-stereo

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzieki za zainteresowanie :) .

stereo a jakze !  kino te co mam jak na razie mi odpowiada.

co do NAD C356 to niezla sumka za niego. faktycznie warty swojej kasy. nie o moc mi tutaj chodzi a o jakosc dzwieku. u mnie moge go dorwac w przeliczeniu na zlotowki za 2.500tys. http://www.ebay.co.uk/itm/NAD-C356-HiFi-amplifier-SHOP-DISPLAY-/151066749661?pt=UK_AudioTVElectronics_HomeAudioHiFi_Amplifiers&hash=item232c47aadd

myslalem raczej o czyms za polowe tej kwoty

z tych co wymienilem na poczatku wszystkie odpadaja?

. jesli jednak wart jest tych pieniedzy to odczekam miesiac i dozbieram. mozesz cos wiecej o nim napisac ? nie potrafie uzywac fachowego jezyka wiec opisze po swojemu :

zalezy mi aby basy ( gitara) i centralny beben nie zlewaly sie w calosc . soprany sa naprawde dobre tylko ten bas mnie meczy . moze dla tego ze uzywam suba z kina domowego i zamiast czystego szybkiego  bebna mam jeden wielki lozgot (moze troche z tym lozgotem przesadzam ;) ).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdecydowanie odczekaj, masz dobre ceny i lepsze zarobki

ceny sa faktycznie dobre :) . za te jbl zaplacilem jedyne 500funtow ( 2.500zl ) . co do zarobkow no coz ... zalezy jak na to patrzec . niby duzo ale utrzymanie jest drogie. jesli chodzi o stosunek zarobkow do tzw luksusu to owszem na wiecej sobie mozna pozwolic.

bardzo dziekuje za udzielona pomoc . chyba sie na niego skusze . zostanie jeszcze sub. :)

                                                                                                                                                        pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

chyba musze jesli oczywiscie moge znowu pana pameczyc ;)

myslalem ze mam pre-out ale to tylko do suba.

w linkach ponizej sa zdjecia tylu zarowno kina domowego jak i nowego ( wlasnie kupilem i powiniemn dojsc w ciagu dwuch dni) .

jakich kabli mam uzyc i gdzie najlepiej je podlaczyc?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/30/2013 at 6:18 PM, kondra1005 said:

witam . stalem sie szczesliwym posiadaczem jbl 580. chwilowo podpiete sa pod kino domowe sony HT-DDWG800. potrzebuje pomocy w wyborze wzmacniacza stereo ktory podepne za pomoca pre-out do kina.

slucham raczej ostrej muzy ( metal ) z upodobaniem do perkusji. kolumny beda chodzic z sub. dynamicznym i cos takiego od wzmacniacza takze bym oczekiwal .  Speed Test Scrabble Word Finder Solitaire zastanawiam sie nad HK 6150 nie wim jednak czy spelni on moje oczekiwania oraz czy moge pod niego podpiac moje kino oraz kolumny 6ohm . cena raczej nie ma znaczenia ( z rozsadkiem :)  )

specyfikacja moich kolumn:

Kolumny głośnikowe o mocy 200W z wysokotonowym głośnikiem tubowym

Głośnik średnioniskotonowy: 2 x 165 mm, PolyPlas z technologią SFG

Głośnik wysokotonowy: 25 mm głośnik kompresyjny z magnesem neodymowym z technologią Teonex umieszczony w tubie pokrytej szkłem

Pasmo przenoszenia: 40 Hz - 40 kHz

Skuteczność (2.83V/1m): 90 dB

Impedancja nominalna: 6 Ohm

Rekomendowany wzmacniacz: 200W

Obudowa: 19mm płyta MDF z bass-refleksem

 

 

 

Podstawowe pytanie brzmi, czy będziesz je wykorzystywał do kina domowego czy do stereo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now