defensis

Problem z zestawem głośników 5.1.

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj kupiłem głośniki i kartę dźwiękową. Zestaw to Genius SW-HF 5.1 4000 a karta to Creative Sound Blastery Audigy SE. Po podłączeniu (podłączone jest na pewno dobrze) i zainstalowaniu wszystkich sterowników mam problem, że działają mi tylko dwa przednie głośniki (reszta razem z subwooferem nie działa). Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Pracuję na systemie Windows 7 64bit. Proszę o szybką pomoc, siedzę nad tym 4tą godzinę i nie mam pojęcia co zrobić. W panelu sterowania mam zaznaczone, że jest są to głośniki 5.1 a dalej grają tylko dwa. Nie mam już pomysłów co z tym zrobić. Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj kupiłem głośniki i kartę dźwiękową. Zestaw to Genius SW-HF 5.1 4000 a karta to Creative Sound Blastery Audigy SE. Po podłączeniu (podłączone jest na pewno dobrze) i zainstalowaniu wszystkich sterowników mam problem, że działają mi tylko dwa przednie głośniki (reszta razem z subwooferem nie działa). Nie mam pojęcia co z tym zrobić. Pracuję na systemie Windows 7 64bit. Proszę o szybką pomoc, siedzę nad tym 4tą godzinę i nie mam pojęcia co zrobić. W panelu sterowania mam zaznaczone, że jest są to głośniki 5.1 a dalej grają tylko dwa. Nie mam już pomysłów co z tym zrobić. Za wszelką pomoc z góry dziękuję.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

subwoofer wpięty do prądu? reszta satelitek nie korzysta z suba? ustawienia są tam ok?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

subwoofer wpięty do prądu? reszta satelitek nie korzysta z suba? ustawienia są tam ok?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza rzecz. Instrukcja. Druga sprawa ustawienie karty dźwiękowej spod Windows. Powinno wówczas działać. Jeśli nie, to reklamacja ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza rzecz. Instrukcja. Druga sprawa ustawienie karty dźwiękowej spod Windows. Powinno wówczas działać. Jeśli nie, to reklamacja ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się