Roszp

Members
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Posty dodane przez Roszp


  1. Ogromne dzięki!

    W moim wyapdku słuchawki i tak nie są "rozpołowione" - pękła "tylko" jedna część pałąka.  ;)

    Nie mogę jednak znaleźć namiaru na serwis AKG w naszym kraju, więc załatwię to przez sprzedawcę.

     

    A jednak nadzieja w to, że istnieją jeszcze firmy które dbają o klienta wróciła.


  2. Ogromne dzięki!

    W moim wyapdku słuchawki i tak nie są "rozpołowione" - pękła "tylko" jedna część pałąka.  ;)

    Nie mogę jednak znaleźć namiaru na serwis AKG w naszym kraju, więc załatwię to przez sprzedawcę.

     

    A jednak nadzieja w to, że istnieją jeszcze firmy które dbają o klienta wróciła.


  3. Ech... no cóż, szkoda że taka firma jak AKG w produkcie za około 300 zł stosuje plastik który jest tak słabej jakości, że pęka praktycznie sam. Niestety jestem studentem i dla mnie oznacza to że co najmniej miesiąc, jak nie dwa nie będę mógł słuchać muzyki. Naprawdę, jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwy.

     

    A mniej-więcej ile mnie taka naprawa wyniesie?


  4. Ech... no cóż, szkoda że taka firma jak AKG w produkcie za około 300 zł stosuje plastik który jest tak słabej jakości, że pęka praktycznie sam. Niestety jestem studentem i dla mnie oznacza to że co najmniej miesiąc, jak nie dwa nie będę mógł słuchać muzyki. Naprawdę, jestem z tego powodu niezmiernie szczęśliwy.

     

    A mniej-więcej ile mnie taka naprawa wyniesie?


  5. Witam,

    jestem nowy na forum. Zarejestrowałem się bo mam dosyć spory problem. Otóż jakieś pół roku temu zakupiłem słuchawki - model jak w tytule. Nie katowałem ich, nie rzucałem nimi itp. i nagle przy ściaganiu ich z głowy zauważyłem że... pękł pałąk. Nie zdziwiłoby mnie to gdybym nimi rzucał, czy traktował je ostro, jednak ja po prostu ściągałem je z głowy gdy to się stało.

    I teraz kłopot polega na tym:

    Skontaktowałem się ze sprzedawcą w sprawie. Otrzymałem niestety dosyć wymijającą odpowiedź - prosimy wysłać, my to przekażemy autoryzowanemu serwisowi, on zadecyduje co zrobić jednak jeśli uszkodzenie było mechaniczne to obciążymy pana kosztami serwisowymi.

     

    Uszkodzenie niby mechaniczne, ale w mojej opini wada fabryczna. Mieliście podobne problemy? Czy firma AKG wymienia słuchawki w takim wypadku?


  6. Witam,

    jestem nowy na forum. Zarejestrowałem się bo mam dosyć spory problem. Otóż jakieś pół roku temu zakupiłem słuchawki - model jak w tytule. Nie katowałem ich, nie rzucałem nimi itp. i nagle przy ściaganiu ich z głowy zauważyłem że... pękł pałąk. Nie zdziwiłoby mnie to gdybym nimi rzucał, czy traktował je ostro, jednak ja po prostu ściągałem je z głowy gdy to się stało.

    I teraz kłopot polega na tym:

    Skontaktowałem się ze sprzedawcą w sprawie. Otrzymałem niestety dosyć wymijającą odpowiedź - prosimy wysłać, my to przekażemy autoryzowanemu serwisowi, on zadecyduje co zrobić jednak jeśli uszkodzenie było mechaniczne to obciążymy pana kosztami serwisowymi.

     

    Uszkodzenie niby mechaniczne, ale w mojej opini wada fabryczna. Mieliście podobne problemy? Czy firma AKG wymienia słuchawki w takim wypadku?